روند کار تصفیه آب

  • 3

روند کار تصفیه آب

اين شركت در زميني به مساحت ۲۵۰۰متر و زير بناي ۱۲۰۰ متر مربع داراي سالن توليد- سالن بسته بندي و قرنطينه-آزمايشگاه اختصاصي مجهز مي باشد.

محصول اين شركت پس از توليد در آ‍زمايشگاه اختصاصي شركت در دو بخش ميكروبي و شيميايي مورد آزمايش قرار گرفته وپس از تاييد سلامت آب در سطح جزيره زيباي كيش توزيع ميگردد.

در بخش شيميايي: منيزيوم –نيترات-نيتريت-كلرآزاد-فلورائيد-سختي كل-كلرائيد-سولفيدها-هيدروژن سولفوره-منگنز-سولفيت-قليائيت-پتاسيم-سولفات-آهن-سختي كلسيم-آمونياك-ازون-روي-مس-نيكل-سيليس-آلومينيوم-كرم-فسفلت-قليائيت P قليائيت كل-TDS-PH آب مورد ا‍زمايش قرار ميگيرد و

‌در بخش ميكروبي: كلي فرم-اشرشيا-آنتروكوكوس-كلستريديوم-سودموناس .

لازم به ذكر است كه هم اكنون اين شركت آب مورد نياز ادارات- شركتها-پروژها-وهتل هاي زيادي را در كيش تامين مي نمايد كه از جمله مي توان شركتهاي نفتي واقع در كيش وعسلويه–شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش- بنادركيش- كشتي هاي نفتي و مسافربري و پروژه ميكامال را مي توان نام برد.

همچنين اين شركت آماده همكاري با شركتها و پروژه ها و هتل ها مي باشد.

پرسنل اين شركت شامل سه نفر در قسمت اداري –چهار نفر در قسمت توليد و هشت نفر در قسمت توزيع آب در سطح شهرفعاليت ميكنند

شرح مختصري برروش توليد وتصفيه وبسته بندي آب:

آب خام پس از ذخيره سازي توسط دستگاه اسمز معكوس (RO)طي چندين مرحله تصفيه ميشود واملاح نامحلول آب (TDS)آن به اندازه مشخص اندازه گيري شده وسپس درمخزن جداگانه ذخيبره شده تا بوسيله گاز ازن ميكرب زدايي شود.گاز اوزن  كه توسط دستگاه اوزن ساز توليد ميگردد به مدت چند ساعت در آب تزريق ميگردد تا ضمن ازبين بردن ميكروب هاي آب بوي نا مطبوع اب رانيز ازبين برده وآب را شفاف وتميز مينمايد

سپس گالنها بوسيله دستگاه پركن ابتدا داخل وبيرون آن بافشار زياد آب شستشو داده شده ودر قسمت پركن به مقدار معين پر ميشود وپس از پلمپ درب وشيرينگ ودرج تاريخ توليد وانقضا درقسمت قرنطينه انبار ميگردد تا آزمايشات لازم برروي آن انجام پذيرد پس از ازمايش وتاييد سلامتي اب  توسط مسئول فني شركت جهت توزيع در شهر با كاميونهاي مسقف مخصوص روانه بازار ميگردد.

 


3 Comments

Aboozar

۱۳۹۶-۰۳-۱۱ at ۴:۲۱ ق.ظ

سلام
آب خام استفاده شده آب دریاست یا آب فاضلاب را تصویه میکنید؟

    admin

    ۱۳۹۶-۰۷-۳۰ at ۳:۲۴ ب.ظ

    برای تصفیه از شبکه آب شهری به عنوان ماده خام استفاده می شود که با چند مرحله تصفیه و ضدعفونی کردن برای آشامیدن آماده می شود.

shervin

۱۳۹۹-۱۱-۲۳ at ۱۰:۵۳ ق.ظ

درود یه سوالی دارم ph آب داخل گالنهای شما چند هست و اینکه این ph قبلا چند بوده متظور در سیستم شهری و قبل از تصفیه از جانب شما می باشد
ممنون

ارسال پاسخ